6 t/m 19 April - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Fleur Bennis - WaarBenJij.nu 6 t/m 19 April - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Fleur Bennis - WaarBenJij.nu

6 t/m 19 April

Blijf op de hoogte en volg Fleur

19 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Gister een leuke avond gehad bij Spring Break. Lekker op het strand gelegen daarna nog bij het feest gestaan. Muziek was niet zo denderend dus hebben het niet zo laat gemaakt.
Zondag ochtend weer vroeg opgestaan om Vitesse-Ajax te kunnen kijken bij Cabana. Daar even ontbeten en daarna met Lindsey naar het zwembad geweest. Eind van de dag voelde ik me niet zo lekker dus ben vroeg op bed gaan liggen en heb nog even lekker een filmpje gekeken.
Maandag ochtend weer vroeg op voor stage, voelde me nog steeds niet super maar gelukkig beginnen we op maandag altijd met AVI lezen dus kon ik nog rustig een beetje wakker worden enzo. Daarna rekenen en Woorden schat gedaan en toen was er nog tijd om te gaan knutselen. Mijn mentor is helemaal gek van knutselen en van Pasen zoals inmiddels al wel opvalt denk ik. 's Middags met Lindsey, Lisaaaa en Wouter bij Papagayo geweest en daar lekker op het strand gelegen. Er was daar een vrouw in het zwembad duiken aan het promoten en ze vroeg of wij ook een stukje wilde proberen. Dit was echt super leuk om te doen. Daarna hebben we nog gezellig met z'n 4e sushi gegeten bij Kioto. Jammie =D
Dinsdag weer stage gehad. 's middags alleen bij New York gelegen. Had weer even behoefte aan een momentje voor mezelf. 's Avond nog even een filmpje gekeken, lekker even rustig en alleen.
Woensdag weer stage gehad. Gister en vandaag kon ik de auto zelf pakken want Wouter en Lindsey zijn aan het duiken dus ze had hem niet nodig. En wat is het dan toch fijn om weer even niet afhankelijk te zijn. Lekker kom en en gaan als je zelf wilt en niet steeds hoeven wachten op andere. 's Middags nog vergadering gehad. Onder andere over de kledingvoorschriften van de docenten. De meningen zijn daar nogal over verdeeld. Zo zijn er een aantal die elke dag op toren hoge hakken lopen en ook een aantal die elke dag het zelfde dragen, dat je je afvraagt of ze nou 10 keer het zelfde in de kast hebben hangen of dat het echt elke keer het zelfde is. Ook zijn er veel tegenstrijdigheden met de richtlijnen voor de stagiaires. Wij mogen bijvoorbeeld geen spaghetti bandjes en slippers aan en de docenten doen dit wel. Een leuke vergadering dus met veel discussie.
Donderdag weer een vrije dag gehad. Lekker bij het zwembad van New York gelegen met Wouter en Lindsey. Die avond moest ik oppassen bij Boris en Anouk (een kindje uit mijn stage klas). Normaal passen Hanna en Lisa hier wel eens op maar zij hebben op donderdag avond altijd Spaanse les dus kunnen zo nooit. Dus had de moeder gevraagd of ik zou willen en daar had ik wel zin in.Heb daar gegeten en er stond brood op het menu maar dit was totaal geen straf want ze hadden heerlijke geitenkaas en nog een super lekker kaasje dat ik niet kon plaatsen dus heb heerlijk gesmikkeld van m'n twee boterhammetjes.
Vrijdag weer stage gehad. Rustig dagje, Vooral bezig geweest voor Pasen. Bijna de hele dag geknutseld want alles moest af zijn.
Zaterdag: Nog 1 weekje en dan komen mama en Mick al!!!
We zijn met Lisaaaa, Cor, Wouter en Lindsey naar Cas Abou geweest en hebben daar heerlijk de hele dag op het strand gelegen. 's Avonds gegeten bij de Mexicaan en daarna naar Zanzibar geweest. Daarna Met Lisaaa, Cor en Wouter nog door gegaan naar Bermuda (soort discotheek). Om vier uur lag ik in bed en hoopte lekker uitgeslapen maar werd om 10 uur al weer wakker en kon niet meer slapen door het licht.
Zondag middag met Lindsey op het strand bij Aloha gelegen. Had gehoopt dat ik daar nog een beetje kon slapen maar kon niet lekker liggen. Wat ik ook probeerde, het lag niet lekker. 's Avond Broeder/ Jan in de zak gegeten op verzoek van Lindsey, Was best wel lekker voor een keer eigenlijk. Daarna met z'n alle nog een filmpje gekeken en daarna lekker naar bedje gegaan.
Maandag weer begonnen met AVI lezen, daarna taal en spelling er doorheen gejetst en Al het laatste knutsel werk afgemaakt. Morgen tentoonstelling!! Na school alvast alle spulletjes bij elkaar gezocht die we woensdag bij de paasviering nodig hebben. Die middag lekker met mijn stoeltje achter bij het huis gezeten.
Dinsdag ochtend weer stage. 's Ochtend eerst spelling gedaan en daarna gym. Na de pauze was het dan tijd voor de tentoonstelling. Bijna alle klassen zijn komen kijken en daarna was het tijd voor de ouders. Na school samen met Angela alles weer opgeruimd en weer met Hanna en Lisa mee naar huis gereden, om er daar achter te komen dat de auto weg was. Toen Lisaaa om twee uur uit bed kwam rollen kon ze mij vertellen dat Lindsey en Wouter waarschijnlijk naar het strand waren. Allemaal prima maar wel fijn om even van te voren te weten. Voelde me een beetje genaaid en aangezien ik verplicht aan huis gekluisterd zat ben ik maar weer achter bij zee gaan zitten om even tot rust te komen. Eind van de middag nog gaan hardlopen. Op de terug weg door m'n enkel gegaan en vol op m'n plaat gegaan. Smakte zo tegen het fantastische asfalt van hier, niet een heel erg fijn gevoel... Het ging natuurlijk ook allemaal al weer veel te lang goed met dat hardlopen dus het zat er wel aan te komen ;). Thuis mijn kipfilet op m'n enkel ontdooid en die avond maar kip gegeten. Enkel doet nog wel pijn :/..
Woensdag een heel gezellige paasviering gehad op stage. Eerst met de hele school op het plein gezongen, het paasverhaal verteld en gebeden. Daarna met de klas naar een ranch geweest met allerlei beesten, Paarden, een koe, 2 struisvogels, pauwen, geiten, enz. Daar hebben gezamenlijk ontbeten, spelletjes gespeeld en naar de dieren gekeken. En toen was het alweer meivakantie!!!!!!!! Die middag lekker rustig aan een beetje in en om huis bezig geweest. 's Avond naar Cabana geweest. Daar het kut nieuws gekregen dat er komend weekend nog 3 meiden bij komen. Ze waren al een keer langs geweest en hebben ze daarna nog 2 keer gezien maar vanaf de eerste indruk was het gevoel al niet goed. Ze zijn 18, 19 en 20, ze zitten hier nu ongeveer twee weekjes en hebben onderling alleen maar gezeik. over de afwas, over een vriendje dat langs komt als verrassing maar waar ze eigenlijk allemaal geen behoefte aan hebben.. Dus dat beloofd een gezellige boel te worden. Ook het feit dat het weer 3 meiden zijn staat me erg tegen. Ik was inmiddels aan het idee gewent dat Wouter (onze enige man) volgende week naar huis gaat en dat er in mei dan nog twee meiden bij komen, dan zouden we met 6 meiden in een huis zitten. Maar nu en nog eens 3 bij komen en het er straks dus 9 zijn, kijk ik er echt heeeeeel erg tegen op. Ik was al heel erg blij met alle mensen die op bezoek komen maar nu kan ik mijn geluk wat dat betreft echt niet op. Ik weet serieus niet of ik het anders nog twee maanden in dit huis vol zou hebben gehouden..
Donderdag, Lindsey's laatste hele dag en ze wilde nog graag even bij Papagayo (waar ze een half jaar gewerkt heeft) liggen. Dus we zijn gezellig samen daar naar het strand geweest. 's Avonds zouden we barbecueën als afscheid van Lindsey, en wie zaten daar opeens toen we terug kwamen van het strand.. De drie meiden waren door Cor uitgenodigd. Wouter, Lindsey en ik keken elkaar echt aan van WTF is dit voorn actie dan!!! Dus hebben die avond lekker met z'n drieën een beetje zitten dollen en er zo een gezellige avond van gemaakt. Toen Lindsey haar koffer in ging pakken hebben Wouter en ik Mahjong gespeeld op haar iPad. Lekker knus met z'n drieën op 9m2.
Vrijdag ochtend afgesproken om te ontbijten met Lisaaa, Wouter en Lindsey, winkel dicht.. Wil Lindsey noodels gaan maken, gas op.. Dus een fijne laatste ochtend zo. We zijn daarna nog even naar een winkeltjes geweest om een souvenirtje te kopen voor haar broertje en toen was het alweer tijd om naar het vliegveld te gaan. Daar hebben we met z'n vieren nog even iets gegeten en gedronken en toen was het toch echt zo ver. Lindsey moet terug naar het koude Nederland =(
Dei avond en middag gewoon bij huis gebleven. Heb m'n auto zand vrij gemaakt van binnen, het halve strand ligt nu bij ons voor op straat. Heb twee wasjes gedaan dus alle kleertjes zijn weer schoon voor de aankomende vakantie. Heb mijn kamer opgeruimd en schoongemaakt, leek me wel handig aangezien ik zo een week niet thuis ben. 's Avonds in bedje nog een filmpje gekeken en daarna lekker gaan slapen.
Zaterdag ochtend mijn spulletjes gepakt en klaargelegd voor mijn aankomende vakantie. Heb mijn bedje nog even gewassen zodat dat straks als ik thuis kom ook allemaal al weer lekker schoon is. Zo meteen alleen nog even boodschapjes doen en dan is het tijd om mama en Mick op te gaan halen bij het vliegveld!!!!!!!!!!!!!! =D

Dikke kusss en hele fijne paasdagen gewenst voor iedereen =)

  • 19 April 2014 - 20:57

    Oma, Opa:

    Hallo Fleur, Wat een gezellige verslagen. Wij kunnen zo lekker mee genieten. Sstraks Ellen en Mick ophalen en dan met zijn drietjes lekker genieten.
    Gezellig paas-weekend en fijne vakantie. Liefs oma, opa.

  • 30 April 2014 - 13:10

    Just:

    Hoi Fleurtje,

    Heb je een leuke week gehad met Ellen en Mick? Nu komt Yvonne lekker haar vakantie bij je vieren. Gezellig al die afleiding. Ben je ook even verlost van "De club van 3". ;-) Veel plezier straks bij Marco Borsato. Trudy en ik zijn ook al aan het aftellen. Misschien dat je tijdens ons verblijf wel een paar nachtjes bij ons kunt slapen. Moeten we even kijken of daar een mogelijkheid voor is.

    Groetjes en tot over 17 dagen.
    Just

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Fleur

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 7339

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 13 Juni 2014

Curacao

Landen bezocht: