29 maart t/m 5 april - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Fleur Bennis - WaarBenJij.nu 29 maart t/m 5 april - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Fleur Bennis - WaarBenJij.nu

29 maart t/m 5 april

Blijf op de hoogte en volg Fleur

05 April 2014 | Curaçao, Willemstad

De nacht van de fullmoon party waren we rond 5 uur weer thuis en toen ben ik snel mijn bedje in gedoken. Werd alleen om 10 uur al weer wakker en kon toen niet meer slapen. Zaterdag een beetje in en rond huis geweest, een beetje opruimen enzo. 's Middags nog even naar Cabana geweest om voetbal te kijken met Hanna en Lisa. 's Avonds lekker rustig aan gedaan en met z'n alle een filmpje gekeken.
Zondag naar het zwembad van New York geweest, 's avonds zouden we nog naar wet en wild maar uiteindelijk was ik de enige die nog wilde gaan en lag de rest al lang uit op bed en ze waren niet meer van plan om daar uit te komen. dus ben ik maar een filmpje gaan kijken en daarna ook naar bed gegaan.
Maandag weer stage gehad. Eerst zoals elke maandag en woensdag rustig wakker worden tijdens een half uurtje AVI lezen. Daarna alle 'standaard' lessen gedaan en na de pauze zijn we weer lekker bezig gegaan met het kippetje. Ik zou die middag gezellig samen met mijn mentor naar de pedicure gaan maar dat ging helaas niet door omdat die mevrouw last had van haar handen. Nu wachten op een nieuwe afspraak. Die middag met Lisaaa en Lindsey naar Papagayo geweest en daar even op het strand gelegen. 's Avonds lekker met z'n 3e sushi gegeten bij Saint tropez, was erg gezellig!!
Dinsdag op stage alle lessen weer voor de pauze gedaan en na de pauze aan de kip gewerkt. Vanaf vandaag deel ik twee en halve week de auto met Lindsey. Dit houdt in dat ik met Hanna en Lisa naar stage mee rij. Ik ben over het algemeen toch altijd eerder klaar dus moet dan even een kwartiertje op hun wachten. Zij hebben er dus geen last van en mij bespaard het toch weer geld wat ik goed kan gebruiken. 's Middags ga ik dan meestal met Lindsey en Wouter (de nu allebei vakantie hebben) iets gezelligs doen, Lindsey heeft dan tijdens mijn stage de mogelijkheid om nog in de ochtend iets voor zichzelf te doen en Wouter word meestal toch niet voor 12 uur wakker. Die middag nog even met Lisaaa naar de La Curaçao geweest (een soort action met ook een grote kleding afdeling). Dus die heeft daar even lekker in geslagen. Daarna nog even naar de Alberthein geweest. Lindsey heeft die avond lekker Hollands hutspot gemaakt.
Woensdag ochtend dus weer lekker rustig wakker worden tijdens het Avi lezen, daarna taal toets en rekenen gedaan en toen was het al weer pauze. Na de pauze begonnen met het prikken van de haasjes. 's Middags met de vakantiegangers naar New York geweest waar we met z'n drieën lekker een broodje carpaccio hebben gegeten, gezwommen en gelegen. 's Avonds nog even een drankje gedaan bij Cabana maar het was zo rustig dat we om twaalf uur al weer thuis waren.
Donderdag lekker tot tien uur kunnen uitslapen en toen met Lindsey en Wouter naar het strand Cas Abou geweest, beetje rood van terug gekomen. Maar wat rood is word bruin ;).
Vrijdag op stage was weer zo'n dag dat mijn mentor spoorloos was. Heb de hele dag weer alleen gestaan en lekker alles zelf gedaan. Die middag met de vakantiegangers naar het zwembad van Saint Tropez geweest. 's Avond nog een filmpje samen gekeken, Maar was helemaal gesloopt dus ben er lekker op tijd in gegaan.
Vanochtend (Zaterdag) was ik om 9 uur al weer wakker en kon ik niet meer slapen. Lekker rustig ochtendje gehad en zo meteen naar Spring break.. Feestje op het strand, eerst een beetje liggen en eind van de middag tot in de avond muziek en feest... Ben benieuwd...

Kusss en fijn weekend!!!!

  • 06 April 2014 - 14:21

    Papie:

    Hoi Fleur,

    Leuk verslag weer. Je bent nu vast wel aan het aftellen tot dat de eerste 'gasten' komen. Voor je het weet zit je alweer thuis op je grasbalkonnetje. ;-)

    liefs
    Papie en Stiefje

  • 06 April 2014 - 15:19

    Elly:

    Hoi meis,
    wat een leuk idee die kip voor de pasen en de paashaas. Wat ligt het gras netjes op je balkon mooi strak geniet er van als je weer thuis bent

    dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Fleur

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 7314

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 13 Juni 2014

Curacao

Landen bezocht: