Week Twee en een halve drie (A) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Fleur Bennis - WaarBenJij.nu Week Twee en een halve drie (A) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Fleur Bennis - WaarBenJij.nu

Week Twee en een halve drie (A)

Blijf op de hoogte en volg Fleur

27 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Ja daar ben ik dan weer... Beetje later dan verwacht, de tijd gaat zo snel...

Zondag ochtend een kakkerlak gesignaleerd... Dus ik naar de super gelopen om zo'n gif spuit te gaan kopen. Het beest dood gespoten en daarna mijn kamer maar meteen een grote schoonmaak gegeven, helemaal geveegd en gedweild. Daarna mijn bikini in een bak met chloor gezet en meteen ook maar een wasje gedaan. De bikini is weer wit =D...
Toen ik diezelfde middag mijn nagels wilde gaan doen bleek mij UV-lamp gesneuveld te zijn tijdens de reis. Heb toen mijn gel moeten harden met de stralen van de zon. Lekker multifunctioneel zo'n zonnetje en gelukkig heb ik er hier genoeg van... Daarna nog lekker bij het zwembad gelegen.
Maandag mijn eerste rekenles gegeven, erg leuk om te doen.
Dinsdag begon goed, eerst een half uur door mijn wekker heen geslapen en om 6.30 wakker gemaakt door Lisa. Zat om 6.40 in de auto en was om 6.45 op stage. Toen ik na het wakker worden op mijn telefoon keek bleek ook nog dat mijn mentor ziek was, of ik het alleen aan kon..... De kinderen vonden het erg leuk dat ik er alleen was maar daardoor ook wel een beetje onrustig. Tijdens het eten en drinken spuugde een van de kinderen ook nog even het hele lokaal onder (en daarna buiten nog een keer toen ik hem daar even snel had neer gezet om in de klas op te ruimen). Het was dus een heerlijk ontspannen dag... Wel erg leuk en leerzaam. Die middag ben ik nog even naar de winkel gegaan om een lig stoeltje te kopen voor op het stenen strandje achter bij het huis. Kan ik 's middags na stage lekker dichtbij zitten. Daarna ook nog wezen hardlopen en daarna verder de hele avond lekker helemaal niks meer gedaan.
Woensdag weer de hele dag alleen gestaan, mijn mentor was wel weer aanwezig maar is de hele dag buiten de klas geweest. 's Middags heb ik lekker in alle rust mijn nieuwe stoeltje getest. Eindelijk weer een keertje helemaal alleen!! HEERLIJK...
Donderdag lekker verder bij gekomen aan het zwembad van Saint Tropez.
Vrijdag een normalen dag op stage gehad, weer een keertje geen gekke dingen is toch wel lekker hoor na zo'n week.
Zaterdag weer bij het zwembad van New York gelegen en 's avonds een feestje gehad.
Zondag was er van 15.00 tot 23.00 Beach festival op het strand van Cabana. Eerst hebben we daar dus lekker op het strand gelegen, wat gegeten en daarna lekker de rest van de avond feesten met de bloten voetjes is het zand =).
Maandag nog een extra vrije dag gehad i.v.m. kindercarnaval. we zijn toen naar het mooie strand van Cas Abou geweest, 's avonds op de terugweg gegeten bij een restaurantje vlakbij het strand (Bedankt voor de tip Wendy).
Dinsdag weer stage, heb een aantal lesjes gegeven. En 's middags zijn we weer bij het zwembad gaan liggen. Woensdag een rustig dagje gehad op stage, veel toetsen. 's Middags een vergadering gehad en daarna nog even lekker op mijn stoeltje bij het water gezeten. Vanavond (nu) nog even naar een feestje toe.
Hopelijk morgen een beetje uitslapen en dan weer lekker richting westpunt.....

  • 27 Februari 2014 - 09:33

    Elly:

    Hallo Lieve Fleur
    Zo te lezen heb je het lekker na je zin. Geniet er maar heelijk van. Zon,zee en strand mmmmmmmmmmmmh En zo te lezen vind je het ook wel leuk op je stage.
    Liefs van ons William en Elly

  • 27 Februari 2014 - 21:37

    Wendy:

    Wat een leven.....groot gelijk dat je er goed van geniet!!!

  • 03 Maart 2014 - 20:25

    Esther:

    Hi fleur,

    Klinkt allemaal prima! Geniet ervan!

    Xxx es

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Fleur

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 7312

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 13 Juni 2014

Curacao

Landen bezocht: