27 feb tm 16 mrt - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Fleur Bennis - WaarBenJij.nu 27 feb tm 16 mrt - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Fleur Bennis - WaarBenJij.nu

27 feb tm 16 mrt

Blijf op de hoogte en volg Fleur

17 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Zooo daar ben ik dan weer een keertje…

Donderdag weer bij het zwembad gelegen en ’s avonds lekker vroeg naar bedje gegaan.
Vrijdag nog een dagje stage gehad en daarna hadden we 6 dagen vrij ivm carnaval…
Zaterdag bij cabana op het strand gelegen en daarna voetbal gekeken met Hanna en Lisa. ’s Avonds hebben we het rustig aan gedaan want zondag moesten we weer vroeg op omdat we naar westpunt zouden gaan. Het hele huis was vrij dus we hebben met z’n alle heerlijk op het strand van kleine knip gelegen. Daarna zijn we nog wezen uiteten. Dit was alleen geen succes, de pasta was net karton, de lasagne was zonder saus gemaakt en smaakte naar paneermeel, de beef had een enorme taaie vetrand en de spareribs hadden een hele vieze smaak… Op de planning stond voor daarna ook nog een feestje maar daar zijn we niet meer naartoe gegaan want er hing daar niet zo’n fijn sfeertje. Maandag thuis gebleven en samen met Wouter en Lisaaaa gezwommen en gesnorkeld.
Dinsdag samen met Lisaaa naar het zwembad bij Saint Tropez geweest en ’s avonds naar de carnavalsoptocht wezen kijken. Heel veel mooie pakken in allerlei leuke kleuren. Erg leuk om een keer bij geweest te zijn.
Woensdag weer even bij het zwembad van New York gelegen. Donderdag ochtend door Ruud gevraagd om toch mee te gaan vliegen. Hij had me al eerder gevraagd om mee te gaan maar ik vond het toen te veel geld kosten en dat trok mijn budget niet. Ik had toen namelijk net uitgerekend dat ik een klein beetje rustiger moest gaan leven. Echter bleek dat hij niemand kon vinden om mee te vliegen en toen mocht ik toch mee als cameravrouw.. Hij vond het zonde om de stoel leeg te laten namelijk. We hebben een rondje langs de kustlijn van het eiland gevlogen. Het was erg leuk om van alles te herkennen vanuit de lucht, zo zag je de strandjes en zwembaden waar je vaak ligt en ook kon ik mijn auto voor de deur van het huis zien staan.. Op de terugweg nog een lekke band gehad met de auto maar verder een erg leuke dag gehad.
Vrijdag weer een dagje stage gehad. Ik doe steeds meer en mijn mentor verdwijnt steeds vaker uit de klas. Heerlijk de klas helemaal voor mij alleen.
Zaterdag rustig aan gedaan en ’s middag weer voetbal gekeken met Hanna en Lisa. ’s Avonds weer vroeg naar bed gegaan want zondag zijn we gaan wakeboarden.
Van elf tot half drie op het water geweest. Het was echt super!!!!! ’s Avonds nog lekker met z’n alle gebarbecued en daarna nog met Lisaaa naar een feestje geweest. Ze was voor het eerst sinds tijden een avond vrij en ik had haar beloofd om mee te gaan. Achteraf had ik dat beter niet kunnen doen. ’s Nachts op de terugweg mijn band lek gereden en was helemaal gesloopt toen mijn wekker na 2,5 uur weer ging. Toen ik in de spiegel keek en er ook weer achter kwam dat Lisa extra vroeg was vertrokken en Hanna met mij mee zou rijden en ik een lekke band had,,, Hebben Hanna en ik besloten ons maar ziek te melden en weer snel terug naar bed te gaan. Toen ik ’s middags weer tot leven kwam en mijn band wilde gaan wisselen bleek ik geen krik in de auto te hebben. Gelukkig kwam meneer de huur die middag ophalen en dus heb ik hem meteen maar even gevraagd een krik mee te brengen. Autootje rijdt weer, alleen nog even ergens een ‘nieuwe’ band zien te vinden binnenkort. De rest van de dag helemaal niks meer uitgevoerd en heeeeel vroeg mijn bedje weer in gegaan.
Dinsdag op stage alle taal lessen gegeven en ’s middags weer even bij het zwembad gelegen. ’s Avonds met de meiden (en opeens ook Wouter toen hij toch niet hoefde te werken) heerlijk bij de Mexicaan gegeten. Ook woensdag zou ik weer alle taal lessen geven maar 5 minuten nadat de dag begonnen was zei mijn mentor dat ze even weg moest en vroeg ze of ik vast wilde beginnen. Heb uiteindelijk de hele dag dus weer alleen gedraaid. ’s Avonds nog bij cabana geweest en donderdag de wekker om half 9 om lekker lang naar het strand te kunnen gaan. Wouter en ik zijn vroeg vertrokken en de rest zou later komen. Ze hadden geen zin om zo vroeg weg te gaan en wilde ook onderweg nog even ergens langs rijden. Ze hebben het strand alleen nooit gehaald, halverwege stonden ze langs de weg meet een kokende motor en bleek de koelvloeistof te lekken. Ondertussen hebben wij op het strand een heerlijk rustig dagje gehad. Het strand was bijna helemaal leeg en we hebben heerlijk geslapen, gelezen en gesnorkeld. Was me alleen nogal vergeten in te smeren dus was echt totaal verbrand.
Vrijdag op stage weer de hele dag gedraaid. Mentor was ‘druk’ met gesprekken en de rapporten in orde maken. Wat is het toch heerlijk om een klas helemaal voor jezelf te hebben. ’s Middags weer even bij het zwembad gelegen. De laptop mee genomen en samen met Lisa en eerste aflevering van Flikken Maastricht gekeken!!!!
Zaterdag ochtend lekker uitgeslapen en daarna spulletjes ingeslagen voor het foute feestje van die avond. Daarna voetbal gaan kijken bij cabana. Na het eten ons fout gemaakt en een hele gezellige avond gehad bij het goud en fout feestje van mambo Beach=)
Zondag eerst lekker uitgeslapen en daarna samen met Lisa bij de moeder van Anouk (stage kindje) op de verjaardag de bediening gedaan. Lekker even een beetje geld verdiend.. Nu nog even kort naar Wet en Wild..

Kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Fleur

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 7349

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 13 Juni 2014

Curacao

Landen bezocht: